Stručni članci

Značajke odnosa sestara/braće i osoba s posebnim potrebama

Studije o odnosu braće i sestara u zadnje su vrijeme sve više fokusirane na kontekst obitelji. Rezultati istraživanja ukazuju na važnost odnosa među braćom i sestrama koji su, uz roditelje, najbliži članovi obitelji. Utjecaj brata ili sestre, koji može biti pozitivan,...

Priručnik “Moje dijete u školi”

Želim školu koje ću se s ponosom i ugodom sjećati, u kojoj su djeca i učitelji važniji od programa, školu koja prepoznaje pozitivne vrijednosti djece i u kojoj se uče životne vještine. Članovi Dječjeg foruma Vi ste nas, roditelji, tražili pomoć u prevladavanju brojnih...

Istraživanje nekih aspekata rane intervencije u djetinjstvu

Rano djetinjstvo najkritičnije je razdoblje u razvoju svakog djeteta jer je iznimno važno za stjecanje ranog iskustva i razvoja mozga u cijelosti. Razlog naglašavanja važnosti ranog djelovanja i uključivanja djeteta u tretman, sposobnost je moždanog tkiva djece u tom...

Priručnik “Roditelji za roditelje”

U ovom priručniku iznosimo iskustva stručnjaka u savjetodavnom radu s roditeljima djece s teškoćama, te iskustva i rezultate postignute u okviru projekta ''Roditelji za roditelje''. Za ostvarivanje prava djece s teškoćama nabškolovanje sa svojim vršnjacima neophodna...

Individualizacija kod učenika s ADHD sindromom

Za ravnopravno uključivanje učenika s poremećajem pažnje i hiperaktivnosti u razredni kolektiv, potrebna je prilagodba okoline njihovim sposobnostima. Razlikujemo tri tipa ADHD poremećaja: - predominantno hiperaktivni tip - predominantno nepažljivi tip - kombinirani...